Címkék

ac/dc (1) ágnes (1) akusztik (1) alice in chains (1) american sharks (1) amon amarth (1) anodizer (1) anthrax (3) anywhere (1) asg (4) avenged sevenfold (2) az év legjobb lemezei (6) a wilhelm scream (1) baby woodrose (1) bad religion (2) bakelit (1) bandcamp (5) barn burner (2) baroness (1) bear fight! (1) beast (1) been obscene (4) beggars and gentry (2) beyond the sixth seal (1) bible of the devil (1) birds of prey (1) bison (1) black cowgirl (2) black flag (1) black metal (1) black out (1) black sabbath (4) black sheriff (1) black skies (1) blake (1) blind myself (1) blood island raiders (1) blues (9) boozehounds of hell (1) bridge to solace (1) bullet for my valentine (1) bungalow bums (1) burst (1) cadence delicate (1) candlemass (1) carcass (1) cardinals folly (1) castle (1) charred walls of the damned (1) chief rebel angel (1) children (1) chilean fuzz (1) christian metal (1) chris cornell (1) chrome locust (1) church of the cosmic skull (1) cliff burton (1) cobra death (1) comeback kid (1) control denied (1) crag dweller (2) cryhavoc (1) cynic (1) dal (1) dalriada (1) dead lord (1) dead pegasus (1) deak bill gyula (2) death (1) death by stereo (2) death metal (5) death n roll (5) demon head (1) depresszió (1) desert rock (8) devilicious (1) de wolff (1) dimension zero (1) doom (29) dream theater (1) dvd (2) egonaut (1) entombed (2) experimental (8) fields of locust (1) film (2) final fight (1) folk (1) fültágító (2) gallows (2) ganon (1) garage (10) ghost (1) glass and ashes (1) god damn (2) gojira (1) göteborg (1) grand magus (2) graveyard (1) groove metal (1) grunge (4) habibi (1) haelo (1) hard rock (43) hatebreed (1) haw (1) hbo (1) hc/punk (31) heaven and hell (1) heavy metal (23) hella (1) helltrain (1) henry rollins (1) hesher (1) hjortene (1) horisont (1) horses on fire (1) hypnos 69 (1) iggy and the stooges (1) ignite (1) in flames (1) iron maiden (3) isten háta mögött (3) i am heresy (1) junkies (1) kabbalah (1) kadavar (1) kaihoro (1) kalas (1) kamchatka (1) ka tet (1) kerrang! (1) killswitch engage (1) king giant (1) könyv (2) korog (1) kurouma (1) kvelertak (3) la dispute (1) lemezborítók (2) lemmy (1) lewd flesh (1) los disidentes del sucio motel (1) m1 (1) magma rise (1) magyar rock lexikon (1) manny ribera (1) Märvel (1) mastodon (1) melodic death metal (5) metal (12) metalcore (5) metallica (3) metal hammer (3) metal machine music (1) mex (1) middlemist red (1) mojo jazz mob (1) monster magnet (2) mood (3) moon coven (1) motörhead (3) mr2 (1) mustasch (3) napalm records (1) naptár (1) nikki sixx (1) noise (1) nők a pult mögött (1) norma jean (1) novadriver (1) obscure (1) orango (1) ozone mama (1) p3 rockster (1) pagan altar (1) palace in thunderland (2) pantera (2) part time killer (1) phono one (1) pogometer (1) post hc (4) post metal (5) priestess (2) progressive string quartet (1) prog metal (11) prog rock (12) psychedelic (29) raised fist (2) revolver (1) ripley under water (1) rising (1) rock (7) rockerpipik (1) rock n roll (28) ruiner (1) scars on broadway (1) screaming trees (2) seamount (1) seattle (1) serpent (1) shadows fall (1) singles (1) sixx am (1) skyron orchestra (1) slayer (2) slingblade (1) slipknot (1) slowgold (1) slow season (1) sludge (6) smoke blow (2) snakeskin angels (1) SNFU (1) soad (2) soen (1) soilwork (2) sorozat (1) soundtrack (1) southern metal (1) spacegoat (1) space rock (10) sparzanza (1) spidergawd (1) spotify (3) steak (1) stoner (52) stratus (1) subscribe (2) summer hits (1) suplecs (1) svölk (2) szub magazin (2) tackleberry (1) taliban airways (1) tank86 (1) tankcsapda (3) testament (1) the absence (1) the baboon show (1) the bluestation (1) the carpet knights (1) the coathangers (1) the damned things (1) the devil and the almighty blues (2) the drowning (2) the good the bad and the zugly (2) the graviators (3) the haunted (1) the infected (1) the iron maidens (2) the mars volta (2) the movements (3) the mushroom river band (1) the oath (1) the red chord (1) the sade (1) the shrine (1) the sigit (1) the third bardo (1) the treatment (1) the trousers (2) the wandering midget (1) the x-ray harpoons (1) thrash (9) tobeatic (1) töketlen rocksajtó (1) top 10 (2) toundra (1) tourniquet (1) tribute (3) triclops! (2) trivium (1) troubled horse (1) unhold (1) válogatás (8) vintage rocks (32) vinum sabbatum (2) vinyl (1) volbeat (1) wall of sleep (3) wheel in the sky (1) witchcraft (1) yava (1) zodiac (1)

Utolsó kommentek

  • Kelemen Péter 73: @Akarmiszalami: Erős jellemre vall, ha valaki névvel ekéz valakit, miközben ő ... (2017.06.27. 13:32) Metálos munkahelyi diszkrimináció
  • doomanoid: @Noizeaddikt: Alap! Ráadásul a kiadónál brutálisan jó áron van bakeliten: www... (2017.05.13. 09:35) Született trollok
  • Noizeaddikt: Új kiadvány korai számokból, hellyeah: thegoodthebadandthezugly.bandcamp.com/a... (2017.05.12. 12:10) Született trollok
  • doomanoid: @bedoboember: Hát, nem sok minden. A tavalyihoz képest meglehetősen gyengus vo... (2016.12.01. 22:02) Fáradtan sercegő bakelit
  • bedoboember: Na mi volt idén? (2016.11.30. 15:10) Fáradtan sercegő bakelit
  • cukkmukk: Ez is egyfajta vélemény. Kinek, hogyan ugye, nekem teljesen más. Lehet érdemes... (2016.02.22. 14:10) Fáradtan sercegő bakelit
  • doggfather: @Bruti: akkor próbálgasd, szemezgess! (2016.01.05. 13:56) 2015 legjobb lemezei
  • Bruti: @doggfather: Én a nagy részét nem ismerem, de legalább lesz miből szemezgetni. (2016.01.04. 17:03) 2015 legjobb lemezei
  • Bornyi Márton: Nagyon vártam ezt a listát! Sok ma már kedvenc bandámat ismertem meg itt mint ... (2016.01.04. 14:50) 2015 legjobb lemezei
  • doggfather: nem semmi lista, felét nem is ismerem nemhogy nem hallottam. Utána fogok nézni... (2016.01.04. 09:05) 2015 legjobb lemezei
  • Utolsó 20
Creative Commons Licenc

Mágneses segglyuk

doomanoid 2008.09.14. 14:47

 

Metallica

Death Magnetic

2008

Warner

Mindenki mást vár egy új Metallica albumtól. Egyesek már a lemezborítóról egy segglyukra asszociálnak, amiből csak fekália jöhet ki. Nem lehet így könnyű, hiszen a rajongók egyik része mindent elfogad, ami Metallica név alatt kijön, a másik része pedig gyártja az összeesküvés-elméleteket, és sopánkodik, hogy a Metallica eladta magát. Egyes krónikások a fekete albumra datálják a Metallica elzüllését, még más források szerint a Load-nál adták el magukat, de az valószínűleg ugyancsak baj lenne, ha újból csináltak volna egy Ride-ot vagy egy Mastert, szóval nem könnyű itt okosnak lenni. Abban azért többé-kevésbé mindenki egyetért, hogy az első négy lemez volt az igazán állat, és bár voltak furcsa dolgok a 90-es években,  azért a Reload-on kívül szart még nem csináltak.


Kissé furcsa, hogy a zenekar tagjai egy gyökerekhez visszakanyarodó Metallicát ígértek, hiszen mintha a legutóbbi St. Angernél is ezt mondták volna, és semmi nem lett belőle. Bár a St. Anger szerintem egy teljesen okés lemez volt, nekem kifejezetten bejött a csapongó szétesett lavórhangzás a sok tökegyformán szóló lemez sűrűjében, és nálam 5-6 dal a legnagyobb Metallica slágerek közé emelkedett.


Ha a Metallicát egy lemezjátszóhoz hasonlítjuk, akkor megfigyelhetjük, hogy 90 óta a hangszedő tűje kőből készült, most viszont lecserélték rubintra, ami mindenképp a hangzás javulását eredményezte. Túlzás lenne azt állítani, hogy minden a produceren múlik, de az biztos, hogy Rubin, aki olyan etalonoknál bábáskodott, mit a Toxicity vagy a Reign In Blood, jobban illik a Metallicához, mint a Bon Jovin szocializálódott Bob Rock. Mondjuk, aki valami korszakalkotó hangzást várt a Metallica-Rubin konspirációtól az csalódni fog: a hangzás teljesen korrekt, de semmi extra.


A nyitó That Was Just Your Life, a 90 előtti, és utáni Metallica keveréke. Tempós reszelde, kiegészítve az újkori Metallica manírjaival, különösen a refrén emlékeztet a korai időkre. Klasszikus ritmusozás, és egy megkergült, de ugyanakkor végtelenül szimpatikus felszabadult gitárszóló. The End of the line, tovább a kitaposott úton, kezdetben nem nagyon jött be, de Kirk ide is rittyentett egy jó kis szólót, ami javít az összképen. Broken, Beat & Scarred a fekete lemez kimért tempójában fogant, kezdetben monotonnak tűnt, de aztán egyre jobban előjönnek a finomságok, de azért nem ez a lemez legerősebb dala.
The Day That Never Comes először került a klipesítés vágóhídjára, mint az albumot felvezető dalocska. A szokásos lírai balladisztikus kezdés után bedurvulás, a középrész kifejezetten One-os, "hát ezek sem tudnak megújulni", dörzsölgetik a kezüket elégedetten valamelyik anti-Metallica klubban.


 

A lemez legjobbja az All Nightmare Long, a Justice óta nem volt ilyen fasza Metallica dal! Hisztérikus, mániákus, dallamos, már elsőre headbang volt. Itt sikerült a szóló is a legemlékezetesebbre, több szakaszból álló mesteri gitárvernyogtatás, Kirk sziporkázik.
A Cyanide ismét a 90-es évek Metallicája, a szenvedősebb fajtából, mondjuk az a riff, az ott van, de ennek a dalnak is a szóló a csúcspontja, sajnos.


The Unforgiven III, hát igen, úgy látszik, hogy most már minden második lemezen lesz egy Unforgiven. Mint piros szőnyeg a bikának, úgy kellett ez a dal az ortodox Metallicásoknak. Hetfieldnek nem sok hangja van, de azt legalább változatosan tudja használni. A III jobb, mint a második, de nem jobb, mint az első. Koncerten vajon eljátsszák egymás után mindhármat? Mondjuk altató gyanánt?


A lemez utolsó három dala, nekem kicsit összemosódik, nem rosszak ezek sem, főleg a Suicide & Redemption masszív témázgatása jön be, de ez a három dal olyan, mintha ugyanazon riff körül keringene. A My Apocalypse azért egy fasza lemezt záró tétel, a dühösebb arcbamászósabb fajtából, nem egy Damage Inc., de azért nem rossz, és Kirk itt is teker még egy virgonc szólót a végére.

Nem ez lesz az év lemeze, de egy teljesen korrekt anyag, 4-5 kiemelkedő, 2-3 átlagos, és 1-2 felejthető Metallica dallal.

 

 

77 komment

Címkék: metal metallica

A bejegyzés trackback címe:

https://leggitar.blog.hu/api/trackback/id/tr41662892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vékony Gábor 2008.09.14. 18:13:37

Vajon mivel rosszabb a Reload mint a Load?

Papp Sanyi 2008.09.14. 18:19:00

Nekem a St. Anger c. szám a klippel együtt nagyon ott volt. Az új album pedig elmegy, nem kiemelkedő, de jó. Igaz még hallgatnom kell, hogy megismerjem.

doomanoid 2008.09.14. 18:21:50

Bandula Ferike: Reload rosszabb egy The Memory Remains-szel. A Load-on azért voltak jó kis southernes témák, a Reload-on mega a Fuel meg a Fixxxer, és más semmi.

magyarmarha 2008.09.14. 18:37:08

A St. Angerről nem tudok nyilatkozni, mert a 3. tracknál a 4.-re váltottam, kb 20 mp múlva az 5.-re, majd újabb 20 mp múlva jött a delete gomb a vinyóról. A Load/Reload szintén hasonlóképpen járt, bár azokon 3-4 elfogadható nóta akadt, de nekem ne akarjon érzelmeskedni Hetfield, ha egyszer nem neki való és hangja sincs hozzá. Garage Inc... megmaradt, mert Metallica, de nem hallgatom. Pocsék hangzás, a garázstól mást vár a magamfajta.
12 éves voltam, mikor kijött a Fekete Album és azon szerettem meg a 'tallicát. Aztán eljutottak hozzám a régi anyagaik és rájöttem, hogy azok még jobbak. Szerintem a Justice-nál jobbat nem sikerült alkotni, s noha erősen gitáralapú zenéről van szó, a Harvester dobja mindmáig fogva tart, azt tartom a legerősebb tracknak. Mégis: a 'tallica erőssége a gyors, impresszív és közben mégis fenyegető gitár, ennek a hangzása kéne, hogy a legfontosabb legyen. De itt ez a köcsög "kinyírokmindenletöltőt" Ulrich barátunk, aki dominálni akar és sajnos ezen a lemezen is túlhangsúlyos és nem mély dübörgő, a háttérben nyomuló hangszer a dob. Ennek ellenére kompromisszumokra hajlandó vagyok bizonyos szintig, s az utolsó 3 borzalom (+Garage) után azt gondolom, jó úton vannak a fiúk, megelőlegezek nekik egy 7/10-et erre a lemezre, főleg Kirk szólói miatt.

Alhazred 2008.09.14. 18:45:23

reloadon attitude, bad seed, better than you, devil's dance, stbstbstb. még remek.

gonnaburninflames 2008.09.14. 18:57:02

"a Reload-on mega a Fuel meg a Fixxxer, és más semmi."

Lehet hogy nekem mas ReLoad van meg, de az Unforgiven 2, a Better Than You, Prince Charming (akinek tetszett a Fuel, annak kizart hogy ez a ket szam ne tessen), Low Man's Lyric egeszen korrekt szamok.

sdfsdf 2008.09.14. 19:16:05

talán az első 4 szám az a jó +beledúdolok még néhány dologot úgy jó
szerintem meg a st.angerrel meg semmi baj nincs bár szerintem a bajt úgy jkellemegfogalmazni hogy szép lassan egyre több dal lett "szar" vagy nem eléggé kiteljesedett
valahogy sejtettem egyébként hogyez lessz mert szinte minden nagyobb, és általam kedvelt banda RHCP Audioslave hasonló sorsa jutott elősször majd utánna feloszlott

egyszó mint száz pls lassítsatok, mert jó a gyors dob+ritmus de elveszik a gitár szép hangaja

SO FUCKING WHAT 2008.09.14. 19:23:40

Drága testvéreim! 1986-óta szeretem a bandát minden lemezüket ismerem.Ajánlom figyelmetekbe ezt:
www.pestiest.hu/cikk/32361/metallica__some_kind_of_monster
mely megnézése után jobban megértitek a zenekar tagjainak életét sorsát sikereit mélypontjait.

Sierpe (törölt) 2008.09.14. 19:29:01

Szerintem ez ízlés kérdése, én is vakartam először a fejem a Load meghallgatása után, hogy ez most hogyan, de ez inkább csak amiatt volt, hogy nem azt vártam. Nem az alapján hallgatok zenét, hogy mennyire kemény, hanem, hogy tetszik e. A blogíró egyik mondatát átírva azt mondanám: a St Anger-en kívül szart még nem csináltak. :)
magyarmarha: a garage inc hangzása szerintem egyáltalán nem pocsék, a merciful fate mix pedig 10/10 nálam. A dob hangsúlyossága mindig is megvolt, igazából attól is metallica a metallica egy kicsit. Amúgy én is a fekete albumtól hallgattam visszafelé, ha kedvencet kéne választanom akkor a master és a fekete között vacilálnék, de dönteni nem tudok mert mindegyik más miatt jó.
Na akkor a lényeg:
Az új album nekem alapvetően teszik, visszahoztak valamit a régi hangzásból. Ami a dalokat illeti majdnem 100%-ban egyetértek a blogíróval, talán nekem a Broken, Beat & Scarred jön be a leginkább.
Ami Kirk szólóit illeti első körben örülök annak, hogy egyáltalán vannak :) Több dalban azért amolyan nesztek itt a szóló típusúak, gyors, sablonos nem túl kreatív.

Sierpe (törölt) 2008.09.14. 19:32:13

SO FUCKING WHAT:
Láttam a filmet, meg is értettem utána, hogy a st anger miért lrtt olyan amilyen. Igazából az egy őszintre album, de attól még továbbra sem jött be a hangzás, legfőképp Lars kukából előszedett dobszerkója :)

lynx (törölt) 2008.09.14. 19:36:02

A klip nem rossz.
A St.Anger számomra valami gusztustalan volt, most legalább visszavettek. Öregemberek már ne akarjanak keménykedni, merengjenek a világ dolgain, úgy helyes.

Selkath 2008.09.14. 19:36:55

Nem tudom, miért kötözködtök, szerintem nagyon jó lemez lett. Pont ilyenre volt most szükség tőlük. Az első daltól majd' szétkaptam a szobát, annyira fasza! Mondjuk a zárónóta nem annyira üt, mint a többi, de hát ez van. Hála az égnek, hogy ilyen lett a Death Magnetic, a baromi unalmas, "kukatetőpergőhanzású" St. Anger után.

ohmyFgod 2008.09.14. 19:50:42

Nekem nem jön be ez az album, ahogyan az előző sem. A St. Angerről is max két számot hallgatok meg adott esetben (sok idő telt el, míg idáig eljutottam), de a gépről azokat is egyből letöröltem.
Nekem az album hallgatása közben az a furcsa érzésem van, mintha a dob nem is erről az albumról szólna, hanem a haverom garázsából. Gagyibb punk koncerteken hallani néha ilyen punkos dob püfölést. Nyilván azért, mert így állították be, mikor felvették az albumot. De, hogy minek? Így a hangzásnak köze nincs a régebbi Metallicához, amit annyira szeretek.
A gitár dallamok sem tetszenek annyira. Valahogy nem ragadnak magukkal, mint mondjuk egy Creeping Deathnél. A dob és a gitár tempója is lassú.

Mindegy. Valakinek biztos így tetszik.
Csak ez (még mindig?) nem AZ a Metallica...

lolz · http://lolz.blog.hu 2008.09.14. 20:09:13

Ez az elabum teljesen rendben van. Én szeretem a hosszan felépített és komplexebb számokat. Ezen az albumon a számok ilyenek. Kompozíciók egytől egyig.

Dinsdale 2008.09.14. 20:18:10

Azt hiszem, többen megfeledkeztek arról a tényről, hogy a srácok 26 évvel idősebbek mint amikor a Kill'em All-t alkották. Ennyi idő mindenki életében sok változást von maga után. Érdekes, hogy én aki a Metallicával együtt öregedtem, a maguk idejében mindegyik albumát szerettem. Szerintem az albumok magukon hordozzák az alkotók gondolkodásának, érzéseinek változását. Ezt lehet szeretni, gyűlölni...Egyébként tudom, hogy sokan megköveznének ezért, de szerintem a Load a csúcs. Érzelmesebb, mélyebb, komolyabb mint bármelyik, és közben nem érzik a fekete album előtti alkotások igyekezete, hogy nagyon komoly és magvas legyen. Az újról talán később, épp ismerkedünk.

Tomi · http://cubetimer.blog.hu 2008.09.14. 20:33:44

Én nem tudnám letörölni ezt az albumot. Tudjátok miért? Mert egyrészt baromi jó lett, másrészt MEGVETTEM A CD-t baszki, igen, pénzt fizettem érte. És ne jöjjön nekem senki azzal, hogy előtte meg akarja hallgatni, mert 1: minden lemezboltban bele lehet hallgatni az új CD-kbe, 2: a Metallica honlapján is meg lehet ezt tenni.

Amúgy én is írtam egy review-t, a linken el lehet olvasni.

RedRiot 2008.09.14. 20:45:03

Még nem hallgattam az anyagot, de kíváncsivá tettek az itt leírtak. Én nem várom el a Metallicától, hogy újra megreformálják a műfajt. Egyszer már megtették, de nem lesznek mégegyszer 25 évesek, és 2008 után nem lesz újra 1986. Nem várom el az új lemeztől hogy jobb legyen mint a Master - ha ez lesz a '91 utáni legjobb anyag, már nagyon-nagyon elégedett leszek.

Nekem a Maiden a kedvenc bandám: az ő esetükben is elfogadtam, hogy 50-55 évesen már nem állnak neki mindent újra gondolni. Kipróbálnak egy-két új dolgot, új fűszereket, de a bevált receptek megmaradnak. De nincs is ezzel semmi baj, ameddig érezni az új lemezeken az inspirációt, a frissességet, hogy még mindig örömüket lelik a zenélésben. Remélem a 'tallica is sokáig fog még zúzni!

SzuperKiraly 2008.09.14. 21:52:12

St. Anger valami förtelem, én nem bírtam egy számot sem végig az albumról, kivéve a címadót.

És a Mercyful Fate-es szépség az tényleg a legjobb a Garageről.

Ez az új meg nem is érdekel, jók nekem az emlékeim, nem rontanám el őket. Persze tudom hogy nem egy St. Anger moslék, de akkor sem érdekel.

Én relative fiatal vagyok, egyszerre lett meg minden Metallica, talán a S&M jött úgy hogy már hallgattam őket. A Blacket hallgattam először persze, de ma már idegbajt kapok tőle, valahogy túl sokat hallottam. Nothing Else Mattersnél kimegyek a kocsmából. Load/Reloadból szerettem mindig szemezgetni.

Hát ennyi. Black előttiek zseniálisak.

SzuperKiraly 2008.09.14. 21:55:45

RedRiot:

Igen a Maiden az örök :D

Bár a legfrissebb jó albumuk szvsz a Brave New World, azóta picit szürke dolgokkal jöttek elő, de ha lesz új azért kötelezően beszerzem :D

Bocs az offért.

Viktor H 2008.09.14. 22:20:18

Én most hallgatom az új albumot ,mert tesóm volt a gyorsabb és MEGVETTE :-)

Azt tudom a lemezröl mondani ,hogy olyan mint a 100. joint ... nem olyan jó mint az első pár ,de azért ÜT még mindig :-) Érzékenyebbek kedvéért legyen sör ...

a kötelező St.Anger és Load/ReLoad fikázást kihagyom. 26 év zenélés után senki se várjon egy újabb Master-t mondjuk.
Slayer sem lesz már a régi ..

banan 2008.09.14. 22:37:45

most őszintén. kik vagytok TI, hogy megítéljétek, hogy mi "király zúzós" Metallica és mi nem???
amióta egy fillért is kerestek a zenéléssel abszolut LESZARJÁK hogy mit akar a nép, mindent elértek már amit lehetett a zenei világban. azt csinálják, olyan zenét írnak, amilyet akarnak, ettől lesznek ők (ŐK) a Metallica. a black album egy kibaszott nagy áttörés volt és az összes szám jó volt rajta. az azelőttieken nagyon fiatalok voltak, és mégis mind kurvajó mesteri lemez volt. de nem lehet mondani hogy "húú hát a black album meg ami utána volt az szaar mer az már nem metál fúúj"... AZ a metál amit a METALLICA csinál.
lényegtelen, hogy épp milyen irányba hajlanak jobban, a lágyabb felé, (load, reload, amik mind kibaszott jó lemezek voltak) vagy a mostani death magnetic vagy épp a st. anger ami akár szar volt akár nem volt benne szóló akkoris metallica volt, és ezen az albumon vezették ki a dühüket. ilyet is kell. hallgassátok minden lemezüket, EGY metallicaként, és ne "pfú az a cédé az olyan ratyi szar az nem is metallica meg se hallgatom"-ozzatok... ha nem szereted a metallica számait, márpedig ha midnent szeretsz"csak a gagyi loadot meg reloadot meg black albumot meg st angert nem" akkor értelemszerűen te NEM SZERETED a Metallicát. szerintem odabasz az új lemez, bármennyire is túl sok riffet írtak már életükben, még mindig tudnak egy-két új dolgot mutatni.

magyarmarha 2008.09.14. 22:38:18

off: Ma lekaptam DVD-A formában a Dance of Death-et... kifejezetten érett anyag fantasztikus szövegekkel és ahogy 5.1-es Genius-on szól... mestermű, tökély... nem tudok jobb szavakat. Én is Maiden fanatikus vagyok, kár hogy a Szigeten egy barát behozása miatt fel kellett adnom a kb. 5. soros helyemet, de a barát az barát... szóval van a brave után is jó cucc és szerintem A Matter Of Life and Death is megszerethető, érnie kell, ennyi... off vége
Mit is akartam... ja igen, szeretni fogjuk ezt a Death Magneticet is idővel, mert most érzem hogy szerethető. Aki nem hallgatta meg: ennyit megér. Én adtam egy esélyt és viszonylag bejött. Na de meg nem veszem. :)

banan 2008.09.14. 22:41:22

u.i.: ha nem érzed a Metallica zenekar egyedi saját stílusát egy Metallica számban, csak azért, mert (stílusbeli különbségek miatt) nem atomzúzós hanem nyugis érzelmes, akkor te nem ismered a Metallicát eléggé ahhoz, hogy megítéld mi jó és mi rossz náluk.

magyarmarha 2008.09.14. 22:44:01

"most őszintén. kik vagytok TI, hogy megítéljétek, hogy mi "király zúzós" Metallica és mi nem???"

Mi vagyunk a rajongók, drága, akik vagy megvesszük a lemezt vagy nem (én nem) vagy elmegyünk a koncertjeikre vagy nem (én koncertrejárás függő vagyok, elég szépen eltartom a rockzenekarokat), ezáltal kurvára van jogom megítélni hogy tetszik-e vagy sem, mert én vagyok a rajongó, az én büdös nagy 115 kilós seggem (meg sok másikat) kell kinyalniuk ha valakik akarnak lenni. A droid "minden amit csinálnak kritikátlanul elfogadom" hozzáállás pedig jó lenne, ha visszaszorulna. With respect

Asidotus 2008.09.14. 22:57:48

A Metallica már régen túlnőtt azon a szinten, hogy ők James Hetfield és társai. Éppúgy mint az Iron Maiden, ők a zenekar és a rajongók együtt.
A Death Magnetic jó lemez, egy jó irányban, de azért lehetne jobb is. Nem szól rosszul, de azért az durva egy ilyen kaliberű bandától, hogy 1986 óta nem adtak ki olyan lemezt, aminek a hangzása meghatározó lett volna a metal-színtér számára.
A dalok jók, de valahogy nem dőltem tőlük hanyatt, hogy mekkora klasszikusok. _És szerintem Hetfield nem egy Matt Barlow az Iced Earthből, inkább tolja a thrasht, az jobban áll neki, mintha énekelni próbálna.
A Load-Reload-ot meg produceri szinten eltolták. Egy szigorú, külső fülnek lett volna a dolga, hogy a kb 155-160 percnyi zenéből összevág egy 55-60 perces albumot, és akkor mindenki azt mondta volna, hogy: "Na, így kell kísérletezni!"
Nálam 10-ből 8 pontos lemez, amit azért néha-néha előveszek, egy-két szám biztos beérik majd annyira, hogy egy koncerten várjam.

léggitáros 2008.09.15. 00:00:08

Szerintem bont a lemez! Most szereztem meg a 9 számos, már masterizált Guns N' Roses lemezt, amiért a srác ül a hűvösön, és hát az a "lemez" is zseniális! Úgyhogy jelenleg csak Metallica és Guns N' Roses- legutoljára ilyen kb. 1993-ban történt velem.

hitomi 2008.09.15. 00:09:16

"amióta egy fillért is kerestek a zenéléssel abszolut LESZARJÁK hogy mit akar a nép"

ehhez képest mégis óriási segget kerítenek a letöltéseknek...
erre az újra viszont kíváncsi lettem. anno a black albummal kedveltem meg őket (mint ahogy egy csomóan még), bár nekem a 80-as évekbeli cuccaik jobban bejöttek (Ride még mindig magasan a legjobb!). a Load nagyon nem tetszett, onnantól jó darabig nem is figyeltem a pályafutásukat.

"ha nem szereted a metallica számait, márpedig ha midnent szeretsz"csak a gagyi loadot meg reloadot meg black albumot meg st angert nem" akkor értelemszerűen te NEM SZERETED a Metallicát"

milyen szép lenne, ha a világ ennyire egyszerű lenne... :) jó, oké, 14-16 évesen még mindenki így gondolkodik. fel a fejjel, banana, Hetfield bácsiék biztos szeretni fognak téged ;)

xy 2008.09.15. 02:23:30

A Metallicának egy jó lemeze volt. Az első.

zvuf 2008.09.15. 07:06:47

A Metallica nevű formáció 1986-ban megszűnt létezni.Az "And Justice..."már egy teljesen más zenei világ volt,mint az azt megelőző 3 album.De nem volt rossz,sőt!Aztán jött a fekete,Metallica c. album ami ismét valami új volt,de még mindíg hasonlított a Metallica stílusra itt-ott.Na de azután...!?Mi történt a srácokkal?Sajnálom.

redriot 2008.09.15. 07:18:15

" ha nem szereted a metallica számait, márpedig ha midnent szeretsz"csak a gagyi loadot meg reloadot meg black albumot meg st angert nem" akkor értelemszerűen te NEM SZERETED a Metallicát."


Ne haragudj, de attól még lehet nagy rajongó valaki, hogy nem fal fel mindent válogatás nélkül, amit elészórnak. Azért a gagyi load/reload erős kifejezés, de engedtessék már meg, hogy vki 'tallica rajongóként az legyen a véleménye, hogy az a két album nem sikerült olyan jól mint a többi.

OFF: A Maiden-rajongók között is újra meg újra fellángolnak hasonló viták: van a két Blaze Bayley-vel felvett lemez, ez nagyon megosztja a népet. Ott van a '90-es No Prayer is, amiről még Dickinson is azt nyilatkozta pár éve, hogy elég összecsapott, gyenge lemez, egy-két valamire való nóta lézeng rajta. ON

Hiába kivételes képességű dalszerzők/zenészek ők, azért még nem válik minden arannyá a kezükben, nekik is vannak erősebb és gyengébb korszakaik.

OFF: Magyarmarha: új Maiden lemezekről ugyanaz a véleményem! Sokan leírták a Matter Of Death lemezt, pedig ha adunk neki elég időt, nagyon meg tudja fogni a hallgatót. ON

Edward Nygma 2008.09.15. 07:32:29

Számomra a Metallica a Black album után meghalt.

energiavámpír 2008.09.15. 07:35:43

lehet, hogy a ride meg a master volt A metallica album, de nem árt tudomásul venni, hogy az a korszak örökre lezárult 1986. szeptember huszonhetedikén. még csak lehetősége sincs a mai metallicanak olyan lemezt írnia, mint amilyenek azok voltak. pont. aztán valahogyan a csoda mégis megismétlődött, mert a justice album semmivel sem lett jelentéktelenebb alkotás (sőt..), de erről is azt kell tudni, hogy a csodatörténés sem mindennapos dolog, menetrendszerűen elvárni elég nagy butaság. s a justice is csak akkor marad "a dzsasztisz", ha nem készül belőle második rész.
így aztán jött a fekete album, ami ugye elméletileg már egy nyálas és lágy lemeznek számít rengeteg rajongó szemében, bár itt meg az az észrevételem, hogy nemigen találkoztam még rockzenét szerető emberrel, aki ne tudná kívülről mind a hatvanhárom percét. mellesleg anélkül a lemez nélkül a metálos, mint olyan, valószínűleg még mindig a bolti tolvajok; szemeteskukák mellett lődörgő, asszonyokat megerőszakoló barbár, szipus börtöntöltelékek és más hasonló szívesen látott egyének szintjén állna a hétköznapi, egyszerű ember társadalmi megítélésében. igaz, most se sokkal jobb, de azért valamennyivel mégis. arról nem is beszélve, hogy a fekete albumon kurva jó zene van még a mai napig is.
aztán jött a load, reload, st. anger, mikor is a metallica vezetői pozíciója tovaszállt. nem kötelező szeretni, még csak hallgatni sem kötelező. de legalább mi rajongók, érjük már el azt a szellemi szintet, hogy nem szarozzuk le így csípőből ezeket a lemezeket sem. még a st. angert sem - pedig tényleg rohadt nehezen veszem rá magam, hogy meghallgassam, mert nem hallgatóbarát lemez. ugyanakkor nem tudom nem észrevenni ott is azokat a ritmikai fifikákat, amik miatt - többek közt - metallica a metallica.
nem fog senki sem kiröhögni minket, ha egy kicsit megpróbálunk velük haladni, követni zeneileg, hogy ők mit akarnak nekünk mondani.
én például annak idején a meshuggah nothing lemezét meg a tool undertow-ját éveken keresztül emésztettem. de megérte, mert végül tényleg adtak nekem valamit, amit értéknek is nevezek. speciel én ezért nem értem az olyan embereket, akik képesek öt darab húsz másodperces részlet után letörölni egy lemezt, 'nehogymá mégeccer ezt a szart meghajjam' alapon. sajnálom akik így gondolkodnak. persze nem arról van szó, hogy boldogan fogadnám, ha a slayer vagy a cannibal corpse hirtelen átmenne lovagölő metálba vagy tucatmetalcoreba, mert őket azért szeretjük, hogy - kis fejlődésekkel ugyan, de - megbízhatóan azt a zenét hozzák, amit már a legelején kitaláltak maguknak. de egy metallica soha az életben nem dolgozott egy kaptafára.

energiavámpír 2008.09.15. 07:37:53

ja és az új lemez meg szimplán kurvajó - főleg a nyitónóta. ennyi

Kardinálispinty 2008.09.15. 07:57:49

A Load-Reload a legjobb Metallica album lett volna, ha fogják a kettőt, és összeszedik belőle a 10-12 legjobb dalt. Így meg adtak két kurva híg valamit. A St. Anger hangzása kuka. Az újból a fenti klipet meghallgattam, hát, ha manapság ezt nevezik korrekt hangzásnak, akkor valami baj van. A dob kuka, a gitárok vékonyak, a dal ráadásul olyan dobbeütésekkel operál a lassú kezdőrészben, amit rendelettel kellene már betiltani. Sorry.

dude 2008.09.15. 08:19:32

pólóra tényleg nem fogják röhöés nélkül nyomni a CD borítót..

csigabiga 2008.09.15. 08:28:36

Nem értem, miért akarja valaki a régi, 20 évvel ezelőtti Metallicát vissza? Én már nem vagyok fiatal, és tökéletesen megértem, hogy ők sem azok, ezért a gondolatviláguk is más. Aki trasht akar hallgatni, hallgasson más együttest! A Metallica az METALLICA. Imádom a zenéjüket, és azt hiszem, ez a lemez is profi munka volt, csinálja valaki utánuk ezt a zenei pályafutást! Akkor majd lehet fikázni.
A Metallica éppen azért az ami, mert olyat tudtak alkotni, mint senki más, a kulcs a változatosságban rejlik! Ez a zene nem a 20 éveseknek szól, nem azoknak, akik csak az őrjöngésben látják a zenét, hanem azoknak, akik tudják értékelni a hangokat!
És ez a lemez csúcs.

bloodhound v2.0 2008.09.15. 08:34:48

na, megint a hülyeség netovábbja. ízlésről vitatkozni orrvérzésig, hogy melyik album a fos, melyik a király.
gratula nagyeszűek, osszátok csak egymást.

blah 2008.09.15. 09:02:55

Hát nem a legkönnyebben emészthető elsőre, de má meghallgattam egy párszor és egyre jobban tetszenek a számok. Az első kettőt már rongyá hallgattam (má csak 128kbit/sec ) , kibaszott jók. Az unforgiven meg az utána levő szám még mindig nem tetszik de a többi király.

blah 2008.09.15. 09:04:09

A hangzás meg olyan mintha direkt felül lenne vezérelve, összehasonlítva más új albummokkal, ez nyócszor erőteljesebben szól.

hulyemagyar 2008.09.15. 11:36:31

Nekem nagyon tetszik.
Letöltöttem, meghallgattam, aztán megvettem.

walenski 2008.09.15. 16:41:11

Egyre jobban tetszik. Teljesen jó, megyek megveszem.

mop_fan 2008.09.16. 17:24:58

mért várja mindenki hogy visszatérjen akármi is? arra vártok hogy metallica újra 20éves lesz?hogy kiad még egy master of puppets-ot? mért kell folyton csesztetni öket ahelyett hogy elfogadnátok ezt az új albumot ahogy van.Nemkell hasonlítgatni semmihez, gondoljatok bele hogy ezt 45 évesen hozták össze, mondjatok még egy ilyen idös zenekart ilyen gyors tempójú számokkal,változatos számokkal.én megvettem death magnetic-et, és folyton hallgatom és imádom.nem olyan jó mint egy mop de JÓ!!

gonnaburninflames 2008.09.16. 20:00:41

Mikor jon el az a korszak, amikor a Metallica forumokban es blogokban nem arrol szolnak a postok, hogy "en mar 327 eve ismerem es szeretem a Metallicat".

sigh...

Caracalla 2008.09.18. 18:07:00

Na akkor beírom én is, hogy ez az album újra hallgatható lett. Elvették Larstól a kolompokat, csináltak bele dallamot meg zakatolást, és nem teljesen egyhangú, mint a St. Anger lett, hál istennek, és valami miatt napok óta megy körbe-körbe. Egyébként az Angerrel a srácok se lehettek megelégedve, mert pl. tavalyi koncerten (Bécs, június X) egyetlen egy számot se játszottak róla, ahogy emlékszem.
Ez annak a jele, hogy bizony egy jó zene.

KutyaFéK · http://barbartajrol.freeblog.hu 2008.09.19. 03:35:45

Hú, srác. Ez meg már TÚL SOK komment.

Az egész Metallica diszkográfiához kívánnék hozzászólni: mielőtt kifognak egyes albumokat, hogy ez szar, s az meg király, figyelmeztetnék mindenkit, hogy a legtöbb Metallica-album egészen más kategória, mint a többi. Szinte albumonként váltogatják az arcukat, mert ők egy "előremutató banda". Az más kérdés, hogy a világ (Magyarország?) a Black Album környéként fegyelt föl rájuk, és nem ismerik a Kill 'Em All-t + gyűlölik a Loadreload-ot. Nekem mind tetszik, csak máshogy. Ha kíváncsiak vagytok, a kedvencem a Kill 'Em All, mert azt ismertem meg legelőször, és azt hallgattam nagyon sokáig. Oszt így ennyi.
Azt azért én is aláírom, hogy a Szent Éngör szar. Ez tagadhatatlan.
A Death Magneticről. Örülök, hogy RedRiot kolléga megemlítette a Maident meg az öregedő metált, mint műfajt, nekem a DM-ről egyértelműen Maidenék A Matter Of Life And Death-je jutott az eszembe. Ők is közvetlenül előtte nyomtak koraialbumos turnékat, és a számok is régi ízűek, mélyebbek és nagyon hosszúak.
Azt hiszem, all in all, a DM szerethető lett, és sokat fogom hallgatni. És ki kell jelenteni, hogy (szokás szerint) EGÉSZEN más, mint a többi album.
Köszönöm a lehetőséget.
-fék-

Csabez 2008.09.20. 15:14:56

Tudom ajánlani a Quart.hu-n megjelent kiváló cikket Bede úr tollából (keyboardjából):

quart.hu/cikk.php?id=2859

Minden szava arany.

doomanoid 2008.09.20. 15:28:36

Igen, Bede úr megint rátapintott a lényegre, de ebből is csak az derült ki, hogy Bede nem csak a focihoz, de a zenéhez is hülye.

Csabez 2008.09.20. 15:47:26

Ezt nem is kérdőjelezte meg senki. Viszont öröm olvasni minden egyes bicskanyitogatóan szemét cikkét.

2008.09.20. 16:10:02

OFF: Bedét zsinórmértékként használni nemcsakhogy metálos, de úgy általában bármilyen zenei kérdésben azért elég necces. Az "önjelölt megmodóemberke" és a "kihaénnem sznob faszfej" című skatulyák tökéletes metszete, aki egyrészt nem ért ahhoz, amiről ír, másrészt ha valaki csak az olyan, józanul hallgathatatlan vacakok létjogosultságát ismeri el, mint a Sunn O))), az szimplán szánalmas.

gonnaburninflames 2008.09.20. 16:34:28

Btw, en csak arra lennek kivancsi, hogy mi a csaladi allapota es szexualis orentacioja annak, aki kitalalta a "magneses segglyuk" vonzatot.

Nem mintha zavarna, csak soha az eleteben nem jutottam volna erre a kovetkeztetesre a keprol.

doomanoid 2008.09.20. 16:43:32

Tartós párkapcsolat, és hetero, egyébként már más kritikában is olvastam is olvastam a segglyuk hasonlatot, azt hiszen a Shockon.

Egyébként meg valahogy ki kell kerülni az index címlapra, nem válogatok az eszközökben :]

gonnaburninflames 2008.09.20. 16:57:43

Ha a sperma/ver utan jon a segglyuk, mi lesz a kovetkezo Metallica album? :)

doomanoid 2008.09.20. 17:00:03

Azt nem tudom, de az tuti, hogy a következő után jön az Unforgiven IV. :]

qwerty 2008.09.20. 17:02:25

a borító tényleg elég szar
a klippet láttam csak, most jobban sikerült kanyarodniuk a gyökereikhez, de valahogy az volt az érzésem, hogy egy zenekr egész jól koppintja a JFA korszakos metallicát

A StA hangzása katsztrófális, nem tudom végighallgatni, egy jú kevezés ráférne, szerintem pár év múlba RR újrakeveri

qwerty 2008.09.20. 17:08:45

már várom mikor lesz a leezük cme Unforgiven, amelyen az összes szám nak is ez a cime..

Csabez 2008.09.20. 18:13:01

Bede cikkeit nem _komolyan venni_ kell, hanem _nem felülni a provokációnak_.

U.i. Amellett azért ne menjünk el szó nélkl, hogy a Guitar Hero-s változat sokkal jobban szól a "simánál"...

esa 2008.09.20. 18:23:27

Igen...erősen Justice-os a lemez, ez volt az első benyomásom nekem is. Meg az, hogy nagyon durva lett ez az album...meghogy alig van benne dallam. Először azt hittem, hogy dühből csináltak egy brutál lemezt öncélúan. Aztán meghallgatod 5ször, 10szer és jönnek ki a finomságok.

_Jelenleg azt gondolom_, hogy olyan album lesz, mint az első 4: Ha 250. alkalommal hallgatod, akkor is örömet fog okozni, és lehet hogy észreveszel benne valami újat. Tök pozitív nekem!!

Zsír, na.

alfa 2008.09.20. 18:36:38

a stanger szerintem is hallgathatatlan, Isten látja lelkemet én megadtam neki az esélyt, szeretni akartam mert imádom a Metálicát, de képtelen voltam másodjára nekikezdeni. Aki szerint valamit azért kell szeretni mert olyanok csinálták, akiket szeretünk, azoknak kivánom, hogy kanalazzák a barátnőjük végtermékét a toalattböl, a szeretett lány alkotta nehéz munkával.
Nekem spec a load/reload elment, nem ride/master/justice hangulat, de hallgatható, a hulladékot át lehet ugratni, a black meg jó, bár az se A Nagy Metallica de legalább minden dal jó rajta, csak máshogy.
Ettöl az uj lemeztől féltem, a stanger után nem sok jóra számitottam, de megnyugodtam, hogy azért még nem halt ki a srácokból a metallica minden erénye. Nekem annyi a bajom vele, hogy a hangzását emészteni kell, remélem megszokom, és nem éreztem az elsö hallgatás után, hogy valami megragadt volna bennem. Jó dalok sorban de nem ragadtak meg dallamok-riffek. Amikor anno elöször hallottam a ride-ot majd a mastert, ott ültem és éreztem, hogy ez valami nagy zene, vitt magával, elsöre megfogott sok dal, ragadtak a motivumok, megmaradtak refrének. Ez az uj lemezen nem történt meg.

AP 2008.09.20. 18:46:34

Én a St.Angert kicsit furának tartom, az talán tényleg szar. A Reload-Load páros nem rossz.
Más hangulathoz illik, de jó..
Ezt az újat még emésztem.
Az biztos, hogy az újak után egy jó kis Mastert betolni kész felüdülés.

alfa 2008.09.20. 18:54:47

tényleg, ez a lemez másnak is tulvezérelt, majdnemtorz hangzásu vagy csak én vettem meg rossz (fujj a kezemre csapok) torrentet?

Csabez 2008.09.20. 19:01:39

Ezek szerint é képviselem az elenyésző kisebbséget:)

Nekem pont a régi lemezeik nem jönnek be (na jó, a Kill'em All igen, meg összességében 4-5 szám a többiről), viszont a Load/Reloadból szerintem simán össze lehet válogatni egy hibátlan albumnyi anyagot (bár tényleg sok a tölteléknóta), és a St. Anger-t is nagyon szeretem, főleg a hisztérikus hangulata miatt.

Csabez 2008.09.20. 19:03:38

alfa: tényleg szar a keverés (tudományos bizonyíték rá itt: mastering-media.blogspot.com/), inkább a Guitar Hero-s változatot szedd le, az sokkal egészségesebben szól.

AP 2008.09.20. 19:23:51

..lehet, hogy 14-15 évesen jobban fejbecsapott a régi metallica hangzás és azért nem jött be annyira a st.anger se, meg az új se, de így belehallgatva a régiekbe, már unom őket.
ezermilliószor hallgattam már, és valahogy már hoz lázba.
segítség

qwerty 2008.09.21. 15:59:12

na, elmentem, megvettem a CD-t és végighallgattam

jó hír, hogy egy lendülettel végig lehet hallgatni és még tracket sem kell ugratni

de
a gyökerekhez való visszatérés erős túlzás
szerintem valahol a fekete és a load között van zeneileg, hangzását tekinve valóban masters
pár számnál elsőre beugrik valamelyik korábbi daluk
a borító közelről nem annyira gáz, de pólóra nem tenném

gonnaburninflames 2008.09.22. 12:51:39

Szamomra a legzavarobb az "uj" Metallicaban, marmint a Szennytenger es a Death Magneticen, az pedig Hetfield hangja.

Nem mondom, hogy a regieken szebben enekelt, vagy jobb volt a hangja, de valahogy eroteljesebb meg nyersebb volt; nem tett jot neki, vagy nem jo iranyba terelte az enektanar azota.

Sarah Z. Let 2008.09.23. 17:00:16

A Ride the Lighting-on nőttem fel, még anno hivatalosan vettem másolt kazettát a Nagydiófában (ha valaki emlékszik még rá...).
Aztán a Muster of Puppets, ezután a lemez után már nem tudtam végighallgatni egy Metallica lemezt sem úgy, hogy ne mentem volna ki pisilni az udvarra, az S and M közben meg hányni...

Persze ízlések és pofonok, de ez az új anyag visszahozta nekem a Ride the Lighting döbbent élvezetét, korrekt anyag, nem hittem, hogy valaha lesz még ilyen Metallica!!!

Zsu · http://morrighan.freeblog.hu 2008.09.26. 22:48:10

Amikor már huszadjára hallgattam meg, akkor kezdtem benne felfedezni, hogy miért is mondták róla, hogy vissza a gyökerekhez. Persze nem 100%, meg nem Master, de ott vannak benne a kezdetek is letagadhatatlanul. Szerintem.
Jamesnek kezd visszajönni a hangja, amit az elvonó után elvesztett? Hmmm.
Én örülök ennek a lemeznek nagyon és jövő héten meg is veszem eredetiben, mert a kocsiban jó a másolt, de a hifiben azért kicserélném. :D

Oldboy 2008.09.28. 01:40:11

St. Ánusz!!!
Mágneses segglyuk??? Mi van?
Talán inkább Pussy. Már csak a körülötte lévő szőrzet miatt is :D

doomanoid 2008.09.28. 13:30:33

Hát talán 88-ban még lehetett volna pussy, de 2008-ban, az atomkorban, mikor a nők mindenféle szőrtelenítő készülékekkel pakolják tele a fürdőszobát, akkor már nem.

Sajnos kopárság van.

qwerty 2008.09.28. 17:56:52

így jár az ember, ha a netről tölti le a cuccot, még a borítót sem érti...
ecs sír van a borítón, ami mágnesként vonzza az embert, elkerülhetetlenül
elég gáz, de mégsem testnyílás

Géb 2008.09.28. 18:15:46

Death Magnetic: 10/10 !!!
Számomra hibátlan, gyenge, közepes stb számok nélkül. Nincs gyenge pontja. Már szarrá hallgattam.
Nem akartak ők Master kettőt írni, csak egy erős old school Metallica lemezt, modern hangzással, ami sikerült is.
Nekem a Load/Reload/St. Anger is bejön, a régiekről nem is beszélve...:-)
Szal: Death Magneticccccc Rulezzzz!!!

Csabez 2008.09.28. 20:39:27

borító -> cunt magnetic

divatdrukker 2008.10.04. 23:00:33

a Metallica a No life 'til leather óta semmit nem ér... azóta várom, hogy újra azt a szintet hozzák, de hiába.

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2008.10.23. 21:28:18

A legviccesebb (vagy ciki?) a "nagy slágerük" kezdésének a lopott volta:

ordogvilla.blog.hu/2008/10/23/hogyan_lop_a_metallica

FerkA · http://azutolsohangosdal.freeblog.hu 2008.10.24. 02:15:53

Mégis jobban hangzik Hetfieldék esetében, mint a buzi Axxisnál.

bedoboember 2008.10.24. 20:15:59

Ugyan már! A Nightwish - Amaranth is valahogy így kezdődik. Meg még kismillió másik. Amúgy meg csak hasonló. Nem ugyanazok a hangok, az egyik gitár, a másik zongora.
Pfff.
süti beállítások módosítása